Влада усвојила Правилник о организацији Канцеларије за превенцију и сузбијање корупције
17.12.2018. Влада Брчко дистрикта БиХ одржала је 59. ванредну сједницу на којој је усвојила Приједлог одлуке о усвајању амандмана на Буџет Брчко дистрикта БиХ за 2018. годину.
17.12.2018.
Усвојен је Приједлог одлуке о висини стопе пореза на непокретности у Брчко дистрикту БиХ за 2019. годину. Усвојене су и Смјернице за израду нацрта правилника као и правилник о измјенама и допунама Правилника о начину и условима за подстицај у пољопривредној производњи за 2018. годину.
Настављена је и 54. редовна сједница на којој су усвојене Смјернице за израду нацрта одлуке о процедури израде нацрта закона и других прописа Брчко дистрикта БиХ.
Усвојен је и Правилник о унутрашњој организацији Канцеларије за превенцију корупције и координацију активности на сузбијању корупције. Усвојен је и кодекс понашања запослених у овој канцеларији. Аднан Пашалић, шеф Законодавне канцеларије у Влади Брчко дистрикта БиХ, рекао је да су усвајањем ових аката створени организациони предуслови да Канцеларија почне са радом.
„Усвајањем Правилника утврђена је унутрашња организација рада Канцеларије, а усвајањем буџета за сљедећу годину биће у потпуности створени услови за почетак рада. Као што је закон предвидио, Канцеларија ће имати двије организационе јединице у форми сектора. Један ће се бавити превенцијом корупције, а други активностима на сузбијању корупције, а имаће и одговарајућу службу за кадровске и финансијске потребе. Законом је дефинисано да ће Одсјек за жалбе и притужбе грађана у Влади Брчко дистрикта БиХ бити укинут у садашњој форми, а да запослене преузме будућа канцеларија, како је то предвиђено Законом о државној служби. Предвиђено је да Канцеларија броји десет запослених, а колико ће их бити у првој години, то ће се знати након усвајања буџета“, објаснио је Пашалић.
Влада је данас дала сагласност на измјене и допуне Статута Развојно-гарантног фонда Брчко дистрикта БиХ.