Kancelarija gradonačelnika

Ured gradonačelnika nadležan je za:

a)      poslove iz statutarne i zakonodavne nadležnosti gradonačelnika, zamjenika gradonačelnika i glavnog koordinatora Vlade

b)      planiranje rada Vlade

c)      provođenje strategije razvoja Brčko distrikta BiH

d)      nadzor nad radom odjeljenja

e)      nadzor nad provođenjem politike Vlade i godišnjih planova rada

f)       pripreme sjednica Vlade

g)      komunikaciju između organa javne uprave i komunikaciju s javnošću

h)      stručne i administrativne poslove za potrebe Vlade

i)       pripremu, koordinaciju pripreme i izrade nacrta zakona, odluka, instrukcija, pravilnika i drugih podzakonskih i općih akata

j)       vođenje drugostepenog upravnog postupka

k)      reformu javne uprave BiH i Brčko distrikta BiH

l)       vođenje postupka po žalbama i pritužbama građana

m)   njegovanje zaštite ljudskih prava

n)      planiranje i provođenje inspekcijskog nadzora

o)      provođenje politike i postupaka zapošljavanja u javnoj upravi

p)      primjenu standarda i pravila etike u javnoj upravi

q)      upravni nadzor.

Za izvršavanje poslova iz nadležnosti Kancelarije gradonačelnika, na način propisan članom 3. ovog Organizacionog plana, utvrđuju se slijedeći organizacioni dijelovi Kancelarije i to:

  • Kabinet gradonačelnika,
  • Sekretarijat Vlade:

U okviru Sekretarijat Vlade utvrđuju se četiri sektora, i to:

  • Sektor za informisanje
  • Sektor za opće i zajedničke poslove
  • Sektor za koordinaciju politika i pravne poslove
  • Sektor za strateško planiranje

U okviru Sektor za opće i zajedničke poslove utvrđuje se jedan odsjek:

  •  Odsjek za zajedničke poslove.    

U okviru  Sektor za koordinaciju politika i pravne poslove utvrđuje se jedan odsjek:

  • Odsjek za koordinaciju politika.

 U okviru Zakonodavni ured utvrđuje se jedan odsjek:

  •       Odsjek za zakonodavne aktivnosti. 

U okviru  Inspektorat utvrđuju se tri odsjeka:

  •  Odsjek inspekcije zaštite zdravlja i okoliša
  •  Odsjek inspekcije poslovanja
  •  Odsjek inspekcije djelatnosti.

(1) Kancelarijom gradonačelnika rukovodi gradonačelnik .
(2) Sekretarijatom Vlade Brčko Distrikta BiH neposredno rukovodi Sekretar Vlade, koji ima sljedeće nadležnosti:

  • rukovodi radom Sekretarijata u skladu sa Statutom Brčko Distrikta Bosne i Hercegovine,
  • Zakonom o javnoj upravi Bosne i Hercegovine ,
  • Zakonom o Vladi Brčko Distrikta Bosne i Hercegovine i instrukcijama gradonačelnika;
  • vrši verifikaciju kvantiteta i kvaliteta obavljenih poslova šefova Sektora u Sekretarijatu;
  • predstavlja Sekretarijat i organizuje rad u Sekretarijatu;
  • obezbjeđuje saradnju sa drugim odjeljenjima i institucijama Brčko Distrikta BiH; 
  • obavještava gradonačelnika, Vladu, Skupštinu i javnost o svim pitanjima iz nadležnosti Sekretarijata;
  • sekretara Vlade u njegovoj odsutnosti mijenja šef Sektora kojeg sekretar Vlade odredi.

U okviru Sekretarijata Vlade utvrđuju se četiri sektora i to:

  1. Sektor za informisanje
  2. Sektor za opće poslove
  3. Sektor za koordinaciju politika i pravne poslove
  4. Sektor za strateško planiranje

U okviru Sektora za opće poslove utvrđuju se dva odsjeka:

  1. Odsjek za zajedničke poslove,

U okviru Sektora za koordinaciju politika i pravne poslove utvrđuje se jedan odsjek:

  1. Odsjek za koordinaciju politika. 

U okviru Zakonodavne kancelarije utvrđuje se jedan odsjek:

  1. Odsjek za zakonodavne aktivnosti. 

U okviru Inspektorata utvrđuju se tri odsjeka:

  1. Odsjek inspekcije zaštite zdravlja i životne okoline
  2. Odsjek inspekcije poslovanja
  3. Odsjek inspekcije djelatnosti

(3) Sektorima rukovode šefovi sektora, kojima su povjerene sljedeće nadležnosti:

  • rukovode radom sektora;
  • vrši verifikaciju kvantiteta i kvaliteta obavljenih poslova izvršilaca u sektoru;
  • raspoređuju poslove na službenike i namještenike, kontrolišu rad zaposlenih i odgovorni su za rad sektora
  • šefa Sektora u njegovoj odsutnosti mijenja šef Odsjeka kojeg šef Sektora odredi.

(4) Odsjekom rukovode šefovi odsjeka, kojima su povjerene sljedeće nadležnosti:

  • rukovode radom odsjeka;
  • vrši verifikaciju kvantiteta i kvaliteta obavljenih poslova izvršilaca u odsjeku;
  • raspoređuju poslove na službenike i namještenike;
  • kontrolišu rad službenika i namještenika zaposlenih u odsjeku i odgovorni su za rad odsjeka;
  • šefa Odsjeka u njegovoj odustnosti mijenja stručni savjetnik kojeg šef Odsjeka odredi.