Канцеларија градоначелника

Кaнцеларија градоначелника надлежна је за: 

a)      послове из статутарне и законодавне надлежности градоначелника, замјеника градоначелника и главног координатора Владе

b)      планирање рада Владе

c)      спровођење стратегије развоја Брчко дистрикта БиХ

d)      надзор над радом одјељења

e)      надзор над спровођењем политике Владе и годишњих планова рада

f)       припреме сједница Владе

g)      комуникацију између органа јавне управе и комуникацију са јавношћу

h)      стручне и административне послове за потребе Владе

i)       припрему, координацију припреме и израде нацрта закона, одлука, инструкција, правилника и других подзаконских и општих аката

j)       вођење другостепеног управног поступка

k)      реформу јавне управе БиХ и Брчко дистрикта БиХ

l)       вођење поступка по жалбама и притужбама грађана

m)   његовање заштите људских права

n)      планирање и спровођење инспекцијског надзора

o)      спровођење политике и поступака запошљавања у јавној управи

p)      примјену стандарда и правила етике у јавној управи

q)      управни надзор.

За извршавање послова из надлежности Канцеларије градоначелника, на начин прописан чланом 3. овог Организационог плана, утврђују се слиједећи организациони дијелови Канцеларије и то:

  • Кабинет градоначелника,
  • Секретаријат Владе:

Секретаријат Владе утврђују се четири сектора, и то:

  • Сектор за информисање
  • Сектор за опште и заједничке послове  
  • Сектор за координацију политика и правне послове
  • Сектор за стратешко планирање.

 У оквиру Сектор за опште и заједничке послове утврђује се један одсјек:

  • Одсјек за заједничке послове.    

У оквиру Сектор за координацију политика и правне послове утврђује се један одсјек:

  • Одсјек за координацију политика. 

У оквиру 3. Законодавна канцеларија утврђује се један одсјек:

  •       Одсјек за законодавне активности.

У оквиру Инспекторат утврђују се три одсјека:

    • Одсјек инспекције заштите здравља и животне средине
    • Одсјек инспекције пословања
    • Одсјек инспекције дјелатности.
  • Апелациона комисија,
  • Одбор за запошљавање,
  • Управна инспекција
  • Канцеларија координатора за реформу јавне управе.

(1) Канцеларијом градоначелника руководи градоначелник .
(2) Секретаријатом Владе Брчко Дистрикта БиХ непосредно руководи Секретар Владе, који има сљедеће надлежности:

  • руководи радом Секретаријата у складу са Статутом Брчко Дистрикта Босне и Херцеговине,
  • Законом о јавној управи Босне и Херцеговине ,
  • Законом о Влади Брчко Дистрикта Босне и Херцеговине и инструкцијама градоначелника;
  • врши верификацију квантитета и квалитета обављених послова шефова Сектора у Секретаријату;
  • представља Секретаријат и организује рад у Секретаријату;
  • обезбјеђује сарадњу са другим одјељењима и институцијама Брчко Дистрикта БиХ; 
  • обавјештава градоначелника, Владу, Скупштину и јавност о свим питањима из надлежности Секретаријата;
  • секретара Владе у његовој одсутности мијења шеф Сектора којег секретар Владе одреди.

У оквиру Секретаријата Владе утврђују се четри сектора и то:

  • Сектор за информисање
  • Сектор за опште и заједничке послове  
  • Сектор за координацију политика и правне послове
  • Сектор за стратешко планирање.

 У оквиру Сектора за опште и заједничке послове утврђују се одсјек:

  1. Одсјек за заједничке послове,

У оквиру Сектора за координацију политика и правне послове утврђује се један одсјек:

  1. Одсјек за координацију политика. 

У оквиру Законодавне канцеларије утврђује се један одсјек:

  1. Одсјек за законодавне активности. 

У оквиру Инспектората утврђују се три одсјека:

  1. Одсјек инспекције заштите здравља и животне околине
  2. Одсјек инспекције пословања
  3. Одсјек инспекције дјелатности

(3) Секторима руководе шефови сектора, којима су повјерене сљедеће надлежности:

  • руководе радом сектора;
  • врши верификацију квантитета и квалитета обављених послова извршилаца у сектору;
  • распоређују послове на службенике и намјештенике, контролишу рад запослених и одговорни су за рад сектора
  • шефа Сектора у његовој одсутности мијења шеф Одсјека којег шеф Сектора одреди.

(4) Одсјеком руководе шефови одсјека, којима су повјерене сљедеће надлежности:

  • руководе радом одсјека;
  • врши верификацију квантитета и квалитета обављених послова извршилаца у одсјеку;
  • распоређују послове на службенике и намјештенике;
  • контролишу рад службеника и намјештеника запослених у одсјеку и одговорни су за рад одсјека;
  • шефа Одсјека у његовој одустности мијења стручни савјетник којег шеф Одсјека одреди.