Kancelarija gradonačelnika
Ured gradonačelnika nadležan je za:
a) poslove iz statutarne i zakonodavne nadležnosti gradonačelnika, zamjenika gradonačelnika i glavnog koordinatora Vlade
b) planiranje rada Vlade
c) provođenje strategije razvoja Brčko distrikta BiH
d) nadzor nad radom odjeljenja
e) nadzor nad provođenjem politike Vlade i godišnjih planova rada
f) pripreme sjednica Vlade
g) komunikaciju između organa javne uprave i komunikaciju s javnošću
h) stručne i administrativne poslove za potrebe Vlade
i) pripremu, koordinaciju pripreme i izrade nacrta zakona, odluka, instrukcija, pravilnika i drugih podzakonskih i općih akata
j) vođenje drugostepenog upravnog postupka
k) reformu javne uprave BiH i Brčko distrikta BiH
l) vođenje postupka po žalbama i pritužbama građana
m) njegovanje zaštite ljudskih prava
n) planiranje i provođenje inspekcijskog nadzora
o) provođenje politike i postupaka zapošljavanja u javnoj upravi
p) primjenu standarda i pravila etike u javnoj upravi
q) upravni nadzor.
Za izvršavanje poslova iz nadležnosti Ureda gradonačelnika na način propisan člankom 2. ovoga Organizacijskog plana utvrđuju se sljedeće organizacijske jedinice:
- Kabinet gradonačelnika,
- Tajništvo Vlade:
U okviru Tajništvo Vlade utvrđuju se četiri sektora, i to:
-
Sektor za informiranje
- Sektor za opće i zajedničke poslove
- Sektor za koordinaciju politika i pravne poslove
- Sektor za strateško planiranje
U okviru Sektor za opće i zajedničke poslove utvrđuje se jedan odsjek:
- Odsjek za zajedničke poslove.
U okviru Sektor za koordinaciju politika i pravne poslove utvrđuje se jedan odsjek:
- Odsjek za koordinaciju politika.
U okviru Zakonodavni ured utvrđuje se jedan odsjek:
- Odsjek za zakonodavne aktivnosti.
U okviru Inspektorat utvrđuju se tri odsjeka:
-
Odsjek inspekcije zaštite zdravlja i okoliša
-
Odsjek inspekcije poslovanja
-
Odsjek inspekcije djelatnosti
(1) Kancelarijom gradonačelnika rukovodi gradonačelnik .
(2) U Tajništvu Vlade vrše se poslovi koji se odnose na:
- koordinaciju pripreme Vladinog programa i prioriteta na temelju materijala koje dostave odjeli
- osiguravanje usklađenosti politika odjela Vlade
- uspostavu učinkovite suradnje sa Skupštinom Brčko distrikta BiH
- pripreme sjednica Vlade
- koordinaciju komunikacije i informiranja
- koordinaciju praćenja radnog učinka Vlade
- koordinirajuću ulogu suradnje s tajništvima vlada entiteta i Generalnim tajništvom Vijeća ministara Bosne i Hercegovine
- poslove strateškog planiranja i praćenja
- poslove za korisničke usluge e-vlade
- izradu planskih akata Vlade.
U okviru Tajništva Vlade utvrđuju se četiri sektora i to:
- Sektor za informiranje
- Sektor za opće poslove
- Sektor za koordinaciju politika i pravne poslove
- Sektor za strateško planiranje
U okviru Sektora za opće poslove utvrđuju se dva odsjeka:
- Odsjek za zajedničke poslove,
U okviru Sektora za koordinaciju politika i pravne poslove utvrđuje se jedan odsjek:
- Odsjek za koordinaciju politika.
U okviru Zakonodavne kancelarije utvrđuje se jedan odsjek:
- Odsjek za zakonodavne aktivnosti.
U okviru Inspektorata utvrđuju se tri odsjeka:
- Odsjek inspekcije zaštite zdravlja i životne okoline
- Odsjek inspekcije poslovanja
- Odsjek inspekcije djelatnosti
(3) Sektorima rukovode šefovi sektora, kojima su povjerene sljedeće nadležnosti:
- rukovode radom sektora;
- vrši verifikaciju kvantiteta i kvaliteta obavljenih poslova izvršilaca u sektoru;
- raspoređuju poslove na službenike i namještenike, kontrolišu rad zaposlenih i odgovorni su za rad sektora
- šefa Sektora u njegovoj odsutnosti mijenja šef Odsjeka kojeg šef Sektora odredi.
(4) Odsjekom rukovode šefovi odsjeka, kojima su povjerene sljedeće nadležnosti:
- rukovode radom odsjeka;
- vrši verifikaciju kvantiteta i kvaliteta obavljenih poslova izvršilaca u odsjeku;
- raspoređuju poslove na službenike i namještenike;
- kontrolišu rad službenika i namještenika zaposlenih u odsjeku i odgovorni su za rad odsjeka;
- šefa Odsjeka u njegovoj odustnosti mijenja stručni savjetnik kojeg šef Odsjeka odredi.